• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kars Valiliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kars İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Karla Mücadele Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Stratejik Plan Faaliyet Raporu Performans Programı Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
31
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Tekcan
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Proje Yatırım ve İnşaat Müdürülüğü
      • İhale Müdürlüğü
      • Su Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
      • Akyaka İlçe Özel İdare
      • Arpaçay İlçe Özel İdare
      • Digor İlçe Özel İdare
      • Kağızman İlçe Özel İdare
      • Sarıkamış İlçe Özel İdare
      • Selim İlçe Özel İdare
      • Susuz İlçe Özel İdare
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
    • Köydes
      • Köy Envanter
      • Merkez
      • Akyaka
      • Arpaçay
      • Digor
      • Kağızman
      • Sarıkamış
      • Selim
      • Susuz
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Karla Mücadele
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporu
    • Performans Programı
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Tekcan
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Proje Yatırım ve İnşaat Müdürülüğü
    • İhale Müdürlüğü
    • Su Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
    • Akyaka İlçe Özel İdare
    • Arpaçay İlçe Özel İdare
    • Digor İlçe Özel İdare
    • Kağızman İlçe Özel İdare
    • Sarıkamış İlçe Özel İdare
    • Selim İlçe Özel İdare
    • Susuz İlçe Özel İdare
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
  • Köydes
    • Köy Envanter
    • Merkez
    • Akyaka
    • Arpaçay
    • Digor
    • Kağızman
    • Sarıkamış
    • Selim
    • Susuz
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları

Arpaçay İlçe Özel İdare







Doğan İŞÇİ
Arpaçay İlçe Özel İdare Müdür 

 

 

1965 yılında Kars İli Selim İlçesi Yanlızçam Köyünde dünyaya geldi. İlkokulu Yanlızçam Köyü İlkokulunda, Orta ve Lise Öğrenimini Sarıkamış'ta tamamladı.

1989 yılında Sarıkamış Sümerbank Ayakkabı Fabrikasında Özel Güvenlik Görevlisi olarak memurluk hayatına başladı. 1995 yılında Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Yüksekokulunu bitirdi. 2003 yılında güvenlik görevlisi görevinden ayrılarak aynı kurumda sicil şef yardımcısı kadrosuna atandı. 2004 yılında Sümerbank Ayakkabı Fabrikasının kapanması neticesinde Devlet Personel Başkanlığınca Kars Valiliği İl Dernekler Müdürlüğüne V.H.K.İ. olarak atandı. 2005 yılında Sarıkamış Kaymakamlığı Yazı İşleri Müdürlüğüne aynı kadroyla naklen atandı. 2006 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi eğitimini tamamlayarak lisans diploması aldı. 2011 yılında yapılan görevde yükselme sınavını kazanarak şef oldu. 2012 yılında kurum değiştirmek suretiyle Kars İl Özel İdaresi Yazı İşleri Müdürlüğüne şef olarak atandı. 26.09.2012 tarihli Valilik Oluru ile Sarıkamış İlçe Özel İdare Müdür Vekili olarak atandı. 2006 yılından bu yana gerçekleştirme görevlisi olarak görev yaptığı Sarıkamış Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği Müdürlüğüne 06.02.2012 tarihli Birlik Encümeni kararıyla atandı. Halen Sarıkamış İlçe Özel İdare Müdürü ve Sarıkamış Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Sarıkamış Kaymakamlığında görev yaptığı süre zarfında 4 takdirname, 1 teşekkür belgesi, olumlu sicilden dolayı da iki kez 1'er kademe ilerlemesi almıştır. 2018 Yılında Arpaçay Özel İdare Müdürlüğüne Atanmıştır.

İŞCİ evli ve 4 çocuk babasıdır.

 

ARPAÇAY ÖZEL İDARE MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREV TANIMI

İlçe Özel İdareleri teşkilat olarak İl Özel İdaresine bağlı taşra görevini ilçelerde icra eden kuruluşlardır. Program bütçe esasına göre İl Özel İdaresince düzenlenen gelir ve gider bütçesinin yıl içerisinde her ay içinde sarf evraklarını tanzim etmek, aylık hesap mizanını çıkarmak, yevmiye defteriyle gelir, gider ve emanet cetvellerini tanzim etmek ve ay sonu banka ekstresi ile gönderilen çekler arasında mutabakat sağlamaktır. 5372 Sayılı Yasaya göre belediye mücavir alanları dışında bulunan umuma açık eğlence yerleri, istirahat hane, kahvehane, sıhhi ve gayrı sıhhi işletmeler ile kum, taş, çakıl, maden ve her nevi rezerv işletmeciliği için gerekli evrak ve belgeleri tamamlayarak ilgili makam onayına gönderir.

İlçemizdeki Kaymakam Konutunun bakım -onarım, elektrik, su, yakacak, telefon, internet, temizlik malzemesi giderleri, Köye Yönelik Hizmetler Birimi Bakımevinin tüketime yönelik mal ve malzeme alımları, yakacak, elektrik, telefon, internet, su giderleri, İl Özel İdaresi Misafirhanesinin telefon, internet, yakacak giderleri ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı İlköğretim ve Ortaöğretim Okullarının öğrenci taşıma giderleri, İlköğretim Okullarının yakacak, telefon, internet, su, elektrik giderleri, Ortaöğretim Okullarının taşımalı eğitim kapsamında öğrencilerin gıda gideri, okul bakım ve onarımları, ana okullarının yakacak, telefon, internet, su, elektrik ödemeleri ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü kırtasiye ödemeleri Müdürlüğümüzce ilden gelen bütçe tertibine göre yapılmaktadır.

Köy muhtarları ve köylerimizde ikamet eden vatandaşlarımızın köyle ilgili (Yol, su, menfez vb.) talepleri üst yazı ve Kaymakam imzasıyla İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine gönderilir. Vatandaşların arazi kayıt talepleri araştırılarak cevaplandırılır. Mahkemelerden gelen taşınmaz kayıtları vb. konulardaki yazılar Müdürlüğümüzdeki kayıtların incelenmesinden sonra kanuni süresi içerisinde cevaplandırılır. Ayrıca; Köy ve Mahalle muhtarlarının maaşları Müdürlüğümüzce yapılmakta olup, yazılı talimatla ilgililerin banka hesaplarına aktarılmaktadır.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • E-Bordro
  • Açık Kapı
  • Özel Mevzuatı
  • Ani Antik Kenti Yolcu Taşımacılığı
Karadağ Mah. Vali Hüseyin Atak Bulvarı No:21 36100
474 212 75 28-29